Elbarakah Co. Ltd

Pengedar Produk Kesihatan Herba Dari Timur Tengah.

Saturday 26 February 2011

Hajar Jahanam

Batu Hajar Jahanam

Minyak Hajar Jahanam

Khasiat
Hajar Jahanam adalah perubatan herba tradisional dari negara Mesir untuk membantu memulihkan tenaga batin dan mengembalikan kejantanan lelaki dalam berhubungan dengan pasangan mereka di ranjang.

Fungsi utamanya adalah untuk melambatkan pancutan mani bila berasmara dengan pasangan mereka - si isteri akan mengalami orgasme berkali-kali (multi klimaks) namun si lelaki masih mampu mengawal proses ejakulasi. Sungguh hebatkan!!! Jangan malu dan tak usah ego.

Kalau ini masalah yang anda hadapi, anda perlu memulihnya kembali. Mengembalikan semula kehebatan dan kejantanan anda di ranjang melalui produk herba Hagar Gahanam.

Banyak produk yang mendakwa mampu mengubatinya membanjiri pasaran. Kami tidak mendakwa seratus peratus produk herba ini mampu memulihkan kejantanan zakar anda. Kita kena yakin yang kita hanya merancang dan berusaha, tetapi ALLAH SWT jualah yang menentukan segalanya.

Ini adalah satu alternatif sahaja. Tetapi bagi mereka yang telah menggunakan produk herba ini mengakui akan perbezaan yang mereka alami selepas beberapa kali menggunakannya. Komen mereka : mampu bertahan dengan lebih lama sehingga 40 minit - sempat mengubah beberapa posisi sebelum memancutkan mani. Malah ada beberapa kes yang mendakwa yang pasangan isteri mereka sudah mencapai klimaks untuk kali yang kedua malah ada yag ketiga kali, tetapi sang suami masih steady, cool malah masih bertenaga untuk terus melayari bahtera!!

Kalau anda telah berpuas hati dengan produk lain yang telah anda gunakan untuk sekian lama, nasihat kami anda teruskan sahaja menggunakannya. melainkan kalau anda hendak beralih kepada yang lebih power dan ingin mencuba produk herba Hagar Gahanam.

Untuk makluman, produk herba ini di bawa masuk ke Malaysia dari negara asalnya - Mesir. Amat popular dan tersohor di kalangan kaum lelaki di sana.

KINI, anda boleh mendapatkan produk herba Hagar Gahanam - membantu mengembalikan kejantanan anda tanpa perlu ke sana untuk mencarinya. bayangkan berapa banyak kos yang telah anda jimatkan!!!

Ramai yang sudah memiliki dan mencuba produk herba HG ini. Pelanggan kami meliputi seluruh pelusuk negara kita Malaysia. Mungkin anda akan menjadi salah seorang pelanggan kami yang berjaya mencapai hasrat untuk menjadi lelaki yang gagah dan dimegahi isteri.

Ketika bersetubuh dengan isteri, kesan herba HG ini mampu melambatkan pencutan mani sehingga 45 minit (bergantung kepada ketebalan kulit zakar - setiap lelaki mempunyai ketebalan kulit zakar yang tidak sama).

Anda perlu tahu bahawa kebanyakan lelaki amat jahil tentang cara mengubati masalah lemah syahwat. Amalan menelan pil-pil yang banyak dijual di pasaran amat merbahaya dan memberi kesan kepada jantung dan organ-organ penting yang lain. Jangan mengambil risiko semata-mata inginkan kepuasan seks!!!

Anda juga perlu tahu banyak perubatan masa kini adalah berasaskan minyak yang memerlukan kita mengurut setiap hari. Zakar bukan seperti anggota-anggota badan yang lain. Ia amat sensitif. Sekiranya tersalah urut, boleh mengakibatkan mati pucuk. YA! MATI PUCUK!!!

Usahlah menanggung risiko lagi dan jangan cepat tertipu dengan iklan-iklan yang mengkhayalkan kita dengan kenikmatan sementara. Siapa yang akan menanggung masalah apabila anda MATI PUCUK? Kalau ia terjadi. Kasihanlah pada isteri anda! Mungkin dia tak akan merasa lagi kenikmatan seperti semasa baru mendirikan rumahtangga dulu.

Cara Pakai

Produk herba Hagar Gahanam hanya perlu disapu dan tidak perlu diurut pun. Mudah, Cepat dan tidak membuang masa. Ini yang anda perlu sebenarnya!! 


Kali pertama anda menggunakannya, anda akan merasa panas sedikit. Usah gusar kerana ianya hanya kesan resapan herba HG ke dalam liang-liang zakar anda supaya perjalanan darah pada zakar berjalan lancar dan mengurangkan rasa geli kepada kepala zakar. 

Banyak produk di pasaran memerlukan kita menyapu di bahagian kepada zakar. Ya! ia berkesan dan anda mampu untuk bertahan lama, tetapi tahukah anda yang sapuan di kepala zakar akan membuatkan anda hilang kepuasan dan keseronokan semasa bersetubuh kerana kenikmatan besetubuh terletak di kepala zakar. 

Jika zakar kebas, apa yang anda akan rasa? Hanya rasa kebas tetapi hilang kenikmatannya. Untuk pengetahuan anda juga produk herba HG ini adalah lain dari yang lain. Sapuan cairan herba HG hanya pada bahagian bawah pangkal zakar supaya kenikmatan kepala zakar akan kekal semasa bersetubuh dengan isteri. 
Harga
Rm 15

0 comments:

Post a Comment